ONLARI GÖRÜNCE DELİRİYORUM !!!

Merhaba arkadaşlar ben Morkomedyen Murat genç.Bu içeriğimiz de sizlerinde çok istediği SİZDEN GELEN SORULARI YANITLADIM / En sevmediğim youtuber kim ? videosu çektik ve sizden gelen yüzlerce sorudan birkaçını cevapladık. bu videoda en sevmediğim youtuberlardan ,en utandığım ana kadar bir çok merak ettiğiniz soruya cevap verdim.

sorular
videoları çekerken gülüyor musun?
Burçlar komedisini severek mi yapıyorsun yoksa sadece seyirci istediği için mi?
ÇOK SEVDİĞİN BİRİSİ İÇİN SEVMEDİĞİN BİRİNİ KURBAN EDER MİSİN ?
TRvisionrlıga ilk başladığında gelen iyi ve kötü yorumları nasıl karşılıyordun?
En sevmediğin youtuber kim?
SİZDEN GELEN BU GÜZEL SORULARA CEVAP VERMEYE ÇALIŞTIM.

KORONADAN KORUNMA YOLLARI
www.youtube.com/watch?v=RlTfq...

HANGİ BURÇ PARA DAĞITIP YEMEĞE ALTIN TOZU KOYMAYA ÇALIŞTI
www.youtube.com/watch?v=-GL4s...

MORKOMEDYEN İLE BURÇLAR TV PROGRAMLARINDA
www.youtube.com/watch?v=sY8r-...

FENOMENLERİN BURÇLARINI TAHMİN ETTİK
www.youtube.com/watch?v=vJral...

Burçlar Anne Karnında Doğumu Beklerken
www.youtube.com/watch?v=0NJIu...


VİDEOLARIMIZA KATIL BUTONU İLE SPONSOR OLAN ABONELERİMİZE SONSUZ TEŞEKKÜR
Ahmet Emre Ata Türkoglu
Güzide Özcan
Almin Çiçek
Sure Akbulut
Sıla Senol
Olcay Özsoy
Cemal'in Mutfağı
Duygu Yurt
Mehtap Çavdar
Akif Özdemir
Ayşenur Salta
Pınar Aydoğan
Kubra Demir
Nurcan Yazır
Selda Kanat Özbayraktar
Zehra Karakuş
Fatma Tumay
Ayşegül AYGÜN
Özlem Eken
NEJLA ÜSTÜN
Rabia Erkal
Sevda Bayir
yasmin yasmin
Huy Iyi
joker killing joke
sümbül gül
Azra Çınar Aslan
Sevgi Akbulut
Elifgngr61___akrep 61
alev tapan
nezengül durmaz
Zeynep ÇUBUK
Kookie love

YORUMLAR 

  1. MorKomedyen

    MorKomedyen

    Yıl önce

    UMARIM BEGENİRSİNİZ.... SORU GÖNDEREN HERKESE TEŞEKKÜRLER.....

    • Kulis Bılışim

      Kulis Bılışim

      Aylar önce

      Abi daha çok sen koçsundur kesin yaaa😬😬😬😆

    • Gülsün Coşkun

      Gülsün Coşkun

      2 aylar önce

      Abi senin bircun ne

    • gamertoynak

      gamertoynak

      3 aylar önce

      BURCUN NE

    • gamertoynak

      gamertoynak

      3 aylar önce

      BURCUN NE BURCUN NE

    • gamertoynak

      gamertoynak

      3 aylar önce

      BURCUN NE BURCUN NE BURCUN NE

  2. Duygu Tekgül

    Duygu Tekgül

    25 gün önce

    Morkomedyen evli mi

  3. Hamza Balcı

    Hamza Balcı

    Aylar önce

    Video kapağındaki kapak fena gönderme yanlız

  4. Runa Yomozuki

    Runa Yomozuki

    Aylar önce

    Blinktagram sanırım bir blink bendeee

  5. Rüya

    Rüya

    Aylar önce

    😂😂😂😂

  6. ali muradoglu

    ali muradoglu

    2 aylar önce

    abi bir fotoraf çekilebilirmiyiz kjdahkjlfhglgbhjbçnmbşkyvhvlblç

  7. Gülsün Coşkun

    Gülsün Coşkun

    2 aylar önce

    Abi yaparken rolünü en çok sevdiyin burç hangisi

  8. Damla Kara

    Damla Kara

    3 aylar önce

    5:17 bende kovayım jxnxjxnxhc

  9. adanalı kakaşi

    adanalı kakaşi

    3 aylar önce

    ABİ SENİ GERÇEK HAYATTA GÖRMEYİ OADAR İSTERİMKİ

  10. İrem Hazel Tiktaş

    İrem Hazel Tiktaş

    3 aylar önce

    6:30 adamın profil resmi: Bismillah...

  11. Prenses Ecrin

    Prenses Ecrin

    3 aylar önce

    Ben ikizler burcuyum

  12. Nayim KURT

    Nayim KURT

    4 aylar önce

    Abi ben bütün sülalemin burcunu biliyorum resmen Dayım oğlak Anneannem terazi Ben halam emre abim yay Babam kova Kardeşim belli degil 21 ocakta dogdu annem koç

  13. Nayim KURT

    Nayim KURT

    4 aylar önce

    Abi senin burcunu merak ediyorum bide bunları herkes yasayabilir

  14. Gönül Parlak

    Gönül Parlak

    4 aylar önce

    abi seni kim sevmez yaa

  15. Rabia Çapanoğlu

    Rabia Çapanoğlu

    4 aylar önce

    Kıbrıs'ta büyüdüm diyince şasşırdım benim abim kobrısta askerlik yapıyor😃

  16. 💨🌿➼『ღρσℓιиαღ』➼🌿💨

    💨🌿➼『ღρσℓιиαღ』➼🌿💨

    4 aylar önce

    Bende Türkçeyi zor konusuyoum

  17. Melek Gül

    Melek Gül

    4 aylar önce

    Gerçek burcun ne?

  18. anyway

    anyway

    4 aylar önce

    aslında gulnida benim ama kardesımın ısmı :((

  19. beyza nur bag

    beyza nur bag

    4 aylar önce

    Abi hangi burçsun ?

  20. Aysun Tuncay

    Aysun Tuncay

    4 aylar önce

    Seni çok seviyorum

  21. Vedat Gönültaş

    Vedat Gönültaş

    4 aylar önce

    💲💲💲💲💲💲

  22. Vedat Gönültaş

    Vedat Gönültaş

    4 aylar önce

    Bizim zaaflarımızdan faydalanıynıyormuş mor adam

  23. 𝚂𝚎𝚟𝚍𝚊

    𝚂𝚎𝚟𝚍𝚊

    5 aylar önce

    Ya harikasın abim

  24. Yağmur Damlası

    Yağmur Damlası

    6 aylar önce

    Şu Mesut Can Tomayl'lara gıcık oluyorum... Genelde youtuberları izlemem,ama MorKomedyan kanalını sevdim🖒Severek, eğlenerek izliyorum👌👏💕

  25. Yağmur Damlası

    Yağmur Damlası

    6 aylar önce

    Murat Genci Gökhan Özene benzeten bir tek benim galiba🙈

  26. semiha kaplan

    semiha kaplan

    6 aylar önce

    senin burcun ne

    • Yağmur Damlası

      Yağmur Damlası

      6 aylar önce

      Kova burcu:)

  27. semiha kaplan

    semiha kaplan

    6 aylar önce

    senin burcun ne

  28. YOONGİ_BangtanX

    YOONGİ_BangtanX

    7 aylar önce

    Abi çok seviyorum seni ya, hem çok sempatiksin hem çok komiksin ayyh deliriyorum bu adama sjsjsjsjsjssjsjsjsjs

  29. Papatya GENC

    Papatya GENC

    7 aylar önce

    🌼🌼🌼

  30. mehmet uzum

    mehmet uzum

    7 aylar önce

    Abi kimse sordu mu bilmiyorum ama şunu acccayyip merak ediyorum abi senin BURCUN NE

  31. Yasemin Sarı

    Yasemin Sarı

    7 aylar önce

    Çok başarılar mor komedyen sizi izlemek den keyif alıyorum💯🤩🤘👍👍🌹🦜

  32. FareAcuruBeyza

    FareAcuruBeyza

    8 aylar önce

    Ben de Leyla ile Mecnun un fanıyım.Her bölümü 3'er 5'er kere izledim muhtemelen

  33. suwari

    suwari

    8 aylar önce

    Bence başkalarını arama san daha iyi olurdu

  34. suna suna

    suna suna

    8 aylar önce

    Ben şöyle düşünürüm ; biri beni kötü, saygısızca eleştirse bu beni eksiltmez iyi bir şey söylese bu da beni büyütmez yani ben neysem oyum kendimi bilirim ve ben buyum derim.. herkes beni sevmek zorunda değil.. Bence kötü sözlere, saygısızca yapılan eleştirilere hiç takılmayın ve umursamayın gülün geçin sadece yapıcı eleştirileri önemseyin derim naçizane. kova burcu biri olarak kova burcunun tepkisine çok güldüm yalnız 😁😂😂😂sevgiler ❤

  35. Suna Temel

    Suna Temel

    9 aylar önce

    At kafasi geldi yine kalbimizde yer etmeye 😀😀😀

  36. Suna Temel

    Suna Temel

    9 aylar önce

    İyi mis lan valla iyi ha 😂😂😂😂

  37. Remziye Şenlik

    Remziye Şenlik

    9 aylar önce

    Seni çoook seviyorum abi senin gibi insan hayatımda görmedim 💚

  38. Ozan ege Demirkol 2

    Ozan ege Demirkol 2

    9 aylar önce

    1

  39. Ozan ege Demirkol 2

    Ozan ege Demirkol 2

    9 aylar önce

    Bağa burşlar 1 yazsın

  40. Ozan ege Demirkol 2

    Ozan ege Demirkol 2

    9 aylar önce

    Burcun ney

  41. Ozan ege Demirkol 2

    Ozan ege Demirkol 2

    9 aylar önce

    Abi

  42. Sevda Qafarova

    Sevda Qafarova

    9 aylar önce

    Peki sen hangi burçsun ??

  43. Nehir Emrah

    Nehir Emrah

    9 aylar önce

    Abi ben kova yım

  44. BUĞLEM SU #HayvanlarıRahatBırakın

    BUĞLEM SU #HayvanlarıRahatBırakın

    9 aylar önce

    Çok samimisin abi ve dürüstsün bu yüzden izliyorum seni

  45. Lychno

    Lychno

    9 aylar önce

    Burçlara inananlar gay'dir

  46. Barış Çimen

    Barış Çimen

    9 aylar önce

    Abi oynadığın sinemanın adı ne nolur cevap plzz❤️❤️❤️

  47. Emine cplk

    Emine cplk

    10 aylar önce

    🤭 defter anısı efsane, aklıma geldikçe gülüyorum.

  48. T̸h̸E̸ K̸a̸Y̸L̸a̸ ツ

    T̸h̸E̸ K̸a̸Y̸L̸a̸ ツ

    10 aylar önce

    Sohbet İsteyen bunu atsın ✔

  49. Tuğçe Demir

    Tuğçe Demir

    10 aylar önce

    🤣🤣🤣

  50. Emir Balkan

    Emir Balkan

    10 aylar önce

    Beyler video 19.03 dk.boyle bi Beşiktaşlı adam helal olsjn

  51. ece Hatunoglu

    ece Hatunoglu

    10 aylar önce

    Sanatı sevenler selam merhaba nasıl girilceğini bilmiyorum

  52. ece Hatunoglu

    ece Hatunoglu

    10 aylar önce

    Köpeğe zoom yapması

  53. Eğlence dünyası

    Eğlence dünyası

    10 aylar önce

    Burcun ne abi

  54. Gamze Oguz

    Gamze Oguz

    10 aylar önce

    burcun ne

  55. özgün arslan

    özgün arslan

    10 aylar önce

    Dürüst olduğun için layk atıcağım

  56. Saliha Yılmazkaya

    Saliha Yılmazkaya

    10 aylar önce

    Harikasin

  57. Saliha Yılmazkaya

    Saliha Yılmazkaya

    10 aylar önce

    Seni çin seviyorum abi❤️

  58. GONCA YAĞMUR, BAHADIR, BARLAS ARSLAN

    GONCA YAĞMUR, BAHADIR, BARLAS ARSLAN

    10 aylar önce

    Burçlar Tımarhanesi devam etmeli benim moralim bozuk olduğunda açıp açıp izliyorum .Devam ....

  59. Sultan 1517

    Sultan 1517

    10 aylar önce

    Abiii gercekten mi bende kıbrıstayim yani burali sendemi buraliydin çok mutlu oldum

  60. prNOVA

    prNOVA

    10 aylar önce

    8:39 🤔🤨😌🤣

  61. BOSSÉ

    BOSSÉ

    10 aylar önce

    Ali Biçimi veya Mesut Can'ı falan bırakın da buraya uğrayın ey gidi,emek vermeyi bırak her bakımdan daha samimi daha komik bir insan bu adam. Laga luga yapmayın kardeşiiiim

  62. Zeynep Sena

    Zeynep Sena

    10 aylar önce

    Burcun ne ?

  63. Saide Gunyol

    Saide Gunyol

    10 aylar önce

    Bence gereğini almıyon daha fazlası gerekiyo

  64. Hacer Arslan

    Hacer Arslan

    10 aylar önce

    Saçlarının bu şekli çok tatlı olmuş😊

  65. Hümeyra Ayşe

    Hümeyra Ayşe

    10 aylar önce

    Türkçe yi zor konuşuyorum ben ahahahaaa😂😂🤣

  66. Melisa Melisa

    Melisa Melisa

    10 aylar önce

    Morkomedyen en güzel 👍 videolar sende abone olmayanlara fare zehri koy intikam al bir balık gibi

  67. Abdülkadir hasan KAYIRAN

    Abdülkadir hasan KAYIRAN

    10 aylar önce

    Abıiiiiiiiiii oğlak burcunun erkek halini çek yaaaaa lütfeeen

  68. wxffle

    wxffle

    10 aylar önce

    Hâlâ 1M abone olamamana şaşırıyorum

  69. Zehra Anadol

    Zehra Anadol

    10 aylar önce

    Hep böyle vidyolar yap hem senin için daha rahat hemde daha güzel

  70. BOŞ YAPMAYIN

    BOŞ YAPMAYIN

    11 aylar önce

    Yaa abim senin popüler olmana gerek yok. Kalbimizde yerin çok büyük. Bir insanı güldürmek çok zor ama sen harika bir şekilde yapıyorsun bu işi. Seni çook seviyoruz Morkomedyen💜💜💜💜

  71. cey rag

    cey rag

    11 aylar önce

    burclar BTS sarkilarin tepki cekiyor

  72. Leman Camalova

    Leman Camalova

    11 aylar önce

    abi ben bi sey sorucam ne burcusun bilen varmi

    • Semiha Dumlupınar

      Semiha Dumlupınar

      11 aylar önce

      @Janset Karabulut 👍👍

    • Semiha Dumlupınar

      Semiha Dumlupınar

      11 aylar önce

      Kova

    • Janset Karabulut

      Janset Karabulut

      11 aylar önce

      Kova

  73. Leman Camalova

    Leman Camalova

    11 aylar önce

    keske bende seninle bir gun foto cektire bilsemm

  74. BuraKing08TR

    BuraKing08TR

    11 aylar önce

    Oh be asıl sesini duydum

  75. Rabianur Aktaşlı

    Rabianur Aktaşlı

    11 aylar önce

    Tam benim kafa dansın abi ya 😂

  76. (_Gaçha_)&umut

    (_Gaçha_)&umut

    11 aylar önce

    Bokgibi🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

  77. Murad Pawayev

    Murad Pawayev

    11 aylar önce

    Burclari cekerken kamera arkasinida cekip atarmisin... bence videolarin kendisi gibi komik olurrr

  78. Gacha_Berrin

    Gacha_Berrin

    11 aylar önce

    00.16.acun...

  79. Benim ismim Seninki değil

    Benim ismim Seninki değil

    11 aylar önce

    Abi sen ali biçim ve mesut can tomsyı kıskanma onlar sadece Enes batur sayesinde ünlü oldular

  80. Yağmur Demirbaş

    Yağmur Demirbaş

    11 aylar önce

    Emreh şahan: alo Morko:youtube videosundayım sakin küfür etme Emreh şahan: jdodbdjdud

  81. Mdkfj Ncjf

    Mdkfj Ncjf

    11 aylar önce

    Abi senen cok güzel oyunuyusun ben cede oyuncu ol

  82. Sadece Kamera

    Sadece Kamera

    11 aylar önce

    helaaaaaaaaaaaaaaaaaallllharikasin tskr edyrm 🤣❤👍Nerelisin Morkomedyen kovalar merhametlidir ❤👍

  83. flip clip animation

    flip clip animation

    11 aylar önce

    Süpersin iyisin peki ya ben iiiiiiiiiiiiiiiiiii😦😭

  84. Biri

    Biri

    11 aylar önce

    Yaa like atinda devamı gelsin 😭

  85. Beyza Kayar

    Beyza Kayar

    11 aylar önce

    ❤❤❤❤ Abim

  86. Ebru aksen karaaslan

    Ebru aksen karaaslan

    11 aylar önce

    Her gün en az üç doz morkomedyen depresyon dan korur😇🤣

  87. Seray Uslu

    Seray Uslu

    11 aylar önce

    Burcların isimleri olsa

  88. Saikinin_kahveli_jölesi

    Saikinin_kahveli_jölesi

    11 aylar önce

    Ya ben her gün izliyorum ama bi türlü canlı yayını yakalayamıyorum.

  89. Sena Yılmaz

    Sena Yılmaz

    11 aylar önce

    Ya bende gıcık oluyorum o mallara ya

  90. AZRA

    AZRA

    11 aylar önce

    mesut u kıskanma 🖤

  91. TheTzcNN

    TheTzcNN

    11 aylar önce

    1 kişiden 12 kişi tebrikler ben bunu başaramam valla

  92. Hülya YILDIRIM Kimya Öğretmeni

    Hülya YILDIRIM Kimya Öğretmeni

    11 aylar önce

    👏🍇👏🍇👏🍇👏

  93. SENİN KONBİNİN

    SENİN KONBİNİN

    Yıl önce

    Abi burçlar hırsız olsa çek lütfen

  94. Mirac Kisip

    Mirac Kisip

    Yıl önce

    Benim sorum: hangi burçsun?

  95. Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore

    Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore

    Yıl önce

    12:00 Ben de sevmiyorum

  96. Minecraft Kardeşler

    Minecraft Kardeşler

    Yıl önce

    Bence senin enes batur u geçmen lazım o yüzden dostlarıma akrabalarima.kadar soyledim

  97. çiçek çiçek

    çiçek çiçek

    Yıl önce

    Ali biçim ve mesutcan tomay çekilen kenara kral morko abimiz geliyorrr

  98. Didem Zereyalp

    Didem Zereyalp

    Yıl önce

    Videolarında fark ettim de herkes burcunu dinleyip doğruysa yorum atiyo değilse linç yiyosun ya da yarıda bırakıp çıkıyorlar demişsin bu videoda da 8 saat sürüyo demişsin ne gerek var hı ne gerek var yetenekli olsunlar da kendileri video yapsınlar da görelim izleyelim bakalım hic kendini yıpratma bence ne kadar saçma videolar var millet orada çek bi konsept bitir işi 8 saatini 10 15 20 dkk her neyse sığdırmış onların beğenmesi 1 sny linç etmesi 10 sny boş insanlara kafa yorulmaz her daldan video cekmissin beynim döndü resmen ama cok güldüm her zaman ki gibi seni destekliyorum videolarını da begeniyorum zil her zaman açık kankaaa... Bu arada bişey daha fark ettim kimse kimseden üstün değildir arkadaşlarınla konuşurken sen kendini daha bi alt seviyeye koymuşsun gibi geldi... Kendini üstün gör demiyorum tabi ki de ama küçük de görme sen muhteşem bi insansin... Bi de şöyle bi konsept yapsan seni linç edenlerin burçlarını yapsan daha iyi olur biraz utansinlar yani onların yorumları youtube videosu gibi okuyan onlarmis gibi umarım anlamışsındır 😂😂🙏🤷

  99. Gülsün Coşkun

    Gülsün Coşkun

    Yıl önce

    😱

  100. Simuzer Aliyeva

    Simuzer Aliyeva

    Yıl önce

    cok guzel

Sonraki